Επιστροφές & Αλλαγές Προϊόντων

Επιστροφές & Αλλαγές Προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει για οποιονδήποτε λόγο ένα προϊόν που παρέλαβε από παραγγελία στο micro-scooters.gr και να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή της αξίας του προϊόντος ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες.

Αλλαγή Προϊόντων

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη διαθέτοντας το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο). Τα προϊόντα προς αλλαγή θα πρέπει να παραληφθούν από την SCOOTERISE άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους συνοδευόμενα από όλα τα παρελκόμενα που περιέχονταν σε αυτήν, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί και τα προϊόντα με τα οποία θα επιλέξει ο πελάτης να γίνει η αλλαγή θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή φέρουν σημάδια χρήσης ή των οποίων η συσκευασία δεν είναι διαθέσιμη ή δεν είναι στην αρχική της κατάσταση ή δεν περιλαμβάνονται τα παρελκόμενα της συσκευασίας δεν γίνονται αποδεκτά προς επιστροφή ή αλλαγή.
Ο πελάτης επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος προς αλλαγή στην εταιρεία μας και με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος που επέλεξε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή από την εταιρεία μας.

Επιστροφή & Αντικατάσταση Ελαττωματικών Προϊόντων

Η επιστροφή και αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη διαθέτοντας το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο). Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να πραγματοποιηθεί εφόσον προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και εφόσον το ελάττωμα οφείλεται σε εργοστασιακό σφάλμα και δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος (εμφάνιση σκουριάς λόγω έκθεσης σε θαλασσινό ή άλλο νερό, εγκατάλειψη στον ήλιο, πτώσεις και απρόσεκτη οδήγηση, ανάβαση από άτομο το βάρος του οποίου ξεπερνά το όριο βάρους αντοχής που δηλώνει ο κατασκευαστής κλπ).
Τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος προς επιστροφή ή αντικατάσταση επιβαρύνουν τον πελάτη ενώ σε περίπτωση αντικατάστασης ή επισκευής, η αποστολή προς τον πελάτη του νέου ή επισκευασμένου προϊόντος είναι δωρεάν.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την αντικατάσταση ή επισκευή των πατινιών Micro®, μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα "Εγγύηση & Service". Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε νε επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της SCOOTERISE καλώντας στο 216 700 3277 ή στέλνοντας μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην σελίδα https://micro-scooters.gr/el/contact/

Επιστροφή Χρημάτων

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος της παραγγελίας σας, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την επιστροφή του αντιτίμου της παραγγελίας σας εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής από και προς την εταιρεία μας.
Αμέσως μετά την παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή και εφόσον βεβαιωθεί ότι αυτό και η συσκευασία του βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, εκπρόσωπος του micro-scooters.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να οριστεί ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρεία μας.
Αν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή της αξίας του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης (τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη) ενώ αν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας μέσω PayPal η επιστροφή του ποσού θα πραγματοποιηθεί μέσω της υπηρεσίας PayPal Refund*.
*Το ποσό επιστροφής ενδέχεται να είναι μειωμένο καθώς η εταιρεία PayPal παρακρατεί ποσοστό επί του ποσού ως προμήθεια των παρεχόμενων υπηρεσιών της.

Σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις, η αντικατάσταση, η επιστροφή ή η αποζημίωση προϊόντων που αγοράστηκαν από το micro-scooters.gr μπορεί να γίνει δεκτή εφόσον ο πελάτης επικοινωνήσει με την SCOOTERISE εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας στον πελάτη.