Δωρεάν μεταφορικά σε όλα τα πατίνια! Διεθνείς & Ασφαλείς Αποστολές

Εγγύηση & Service

Εγγύηση

Η Micro® Mobility Systems είναι γνωστή παγκοσμίως για την ποιότητα κατασκευής των πατινιών της. Η εμμονή στην υψηλή ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούνται για κάθε μέρος του πατινιού και η ανθεκτικότητά τους είναι οι κύριοι λόγοι που έχουν φέρει τα πατίνια Micro® στην πρώτη θέση κατασκευαστών σε όλο τον κόσμο.

Για τον λόγο αυτό, είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις κατά τις οποίες ένα πατίνι μπορεί να φέρει εργοστασιακά ελαττώματα.

Όμως, για να καλύψει και αυτές τις ελάχιστες περιπτώσεις, η Micro® προσφέρει εργοστασιακή εγγύηση δύο (2) ετών σε όλα τα πατίνια και ποδήλατα Micro® από την ημερομηνία αγοράς του πατινιού ή του ποδηλάτου.

Σε περίπτωση που ο πελάτης εντοπίσει εργοστασιακές δυσλειτουργίες ή κατασκευαστικά σφάλματα εντός 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του πατινιού, η SCOOTERISE θα προβεί στην αντικατάσταση του προϊόντος εντός 10 εργάσιμων ημερών, εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο. Ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την SCOOTERISE και να επιστρέψει το προϊόν εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα παρελκόμενα που περιέχονταν σε αυτήν και να διαθέτει το παραστατικό αγοράς του (απόδειξη ή τιμολόγιο). Εφόσον διαπιστωθεί ότι το προϊόν φέρει εργοστασιακές δυσλειτουργίες ή σφάλματα που δεν οφείλονται σε κακή χρήση του προϊόντος, η SCOOTERISE θα προβεί στην αντικατάσταση του προϊόντος εντός 10 εργάσιμων ημερών, εφόσον αυτό είναι άμεσα διαθέσιμο. Αν το προϊόν είναι μη διαθέσιμο, ο πελάτης μπορεί να αναμείνει την εισαγωγή του προϊόντος όπως αυτή έχει καθοριστεί από την εταιρεία μας και εφόσον αυτό δεν έχει καταργηθεί, την δωρεάν επισκευή του πατινιού εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα τα κατάλληλα ανταλλακτικά, να επιλέξει κάποιο άλλο χρώμα του ίδιου μοντέλου, να επιλέξει κάποιο άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας ή να ζητήσει την επιστροφή της αξίας του προϊόντος.

Σε περίπτωση που ο πελάτης εντοπίσει εργοστασιακές δυσλειτουργίες ή κατασκευαστικά σφάλματα μετά το πέρας των 7 ημερών και έως 6 μήνες από την ημερομηνία αγοράς του, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με εκπρόσωπο της εταιρείας SCOOTERISE ώστε να καθοριστούν οι λεπτομέρειες δωρεάν επισκευής του πατινιού ή αντικατάστασής του με νέο εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο.

Η επισκευή ή αντικατάσταση των πατινιών Micro® επίκειται στην κρίση του κατασκευαστή ο οποίος θα κρίνει αν το προϊόν μπορεί να επισκευαστεί ή θα πρέπει να αντικατασταθεί.

Το 90% των μερών των πατινιών Micro® μπορούν να αντικατασταθούν με νέα εκτός αν υπάρχει αδυναμία προμήθειας συγκεκριμένου ανταλλακτικού. Για τον λόγο αυτό, η αντικατάσταση ενός πατινιού πραγματοποιείται μόνο σε ακραίες περιπτώσεις.

 

Κατά την διάρκεια της εγγύησης, σε περίπτωση επισκευής και εφόσον οι δυσλειτουργίες οφείλονται σε κατασκευαστικό σφάλμα και μόνο τοτε, τα έξοδα επισκευής και αντικατάστασης ανταλλακτικών είναι εντελώς δωρεάν.


Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει:

Φυσική φθορά (πχ φρένα, ρόδες, χειρολαβές)

Ζημιές που προκλήθηκαν από ακατάλληλη χρήση και φύλαξη (πχ εμφάνιση σκουριάς λόγω έκθεσης σε θαλασσινό ή άλλο νερό, παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο κλπ)

Εσφαλμένη συναρμολόγηση

Απρόσεκτη χρήση

Χρήση από άτομα το βάρος των οποίων ξεπερνά το όριο βάρους που έχει θέσει ο κατασκευαστής.

 

Τα αξεσουάρ Micro® δεν συνοδεύονται από εγγύηση.

 


Service

Τα πατίνια Micro® κατασκευάστηκαν για να αντέξουν για πολλά και "δύσκολα" χρόνια χρήσης.

Το 90% των μερών των πατινιών Micro® μπορούν να αλλαχθούν με τα αντίστοιχα ανταλλακτικά. Για αυτό η Micro® προσφέρει μια πλήρη γκάμα ανταλλακτικών ώστε να επισκευαστούν οι όποιοι "τραυματισμοί" ή δυσλειτουργίες προκύψουν κατά την χρήση τους μέσα στο πέρας των χρόνων και να επαναφέρουν το πατίνι σας ακόμα και στην αρχική του κατάσταση.

Αν επιθυμείτε να επισκευάσετε ή να "φρεσκάρετε" το Micro® πατίνι σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της SCOOTERISE τηλεφωνικά στο 213 042 6575, στέλνοντας email στο info@micro-scooters.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που βρίσκεται στην σελίδα "Επικοινωνία" ώστε να ορίσετε τον χρόνο και τόπο επισκευής του πατινιού σας.

Ο χρόνος και το κόστος επισκευής θα σας γνωστοποιηθούν αμέσως μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί από εξειδικευμένο συνεργάτη της εταιρείας ο οποίος θα προχωρήσει στη επισκευή μετά από δική σας έγκριση.